REGULAMIN SKLEPU

prowadzonego pod adresem http://estelle.pl

 
1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem sklepu internetowego prowadzonego pod adresem http://estelle.pl jest Estelle Cartwright Home Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 1, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000466593, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 701-03-85-181.
  2. Niniejszy Regulamin Sklepu określa w szczególności: zasady korzystania ze sklepu internetowego http://estelle.pl, tryb rejestracji, zasady składania Zamówień, zasady dokonywania płatności, zasady realizacji i dostawy zamówionego towaru, a także tryb postępowania reklamacyjnego oraz dokonywania zwrotu lub wymiany zamówionego towaru.
  3. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu Sklepu oraz Polityki Prywatności jest równoznaczny z brakiem możliwości korzystania z usług sklepu, w tym m. in. składania Zamówień.
  4. Sklep prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.

2 DEFINICJE

  1. Regulamin – Regulamin Sklepu prowadzonego pod adresem http://estelle.pl
  2. Sprzedawca – właściciel sklepu, który został wskazany w § 1 ust. 1, prowadzonego pod adresem http://estelle.pl
  3. Sklep – rozumie się przez to sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem http://estelle.pl
  4. Klient – osoba przystępująca do korzystania ze Sklepu za pośrednictwem dowolnego urządzenia lub oprogramowania, spełniającego warunki techniczne do korzystania ze Sklepu wskazane w § 3 ust. 1 Regulaminu, będąca osobą fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osobą prawną, a także jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
  5. Konto – część Sklepu dostępna po zarejestrowaniu się Klienta, lub jeśli Klient ma już zarejestrowane Konto, jest to część Sklepu dostępna po zalogowaniu się Klienta, określona adresem e-mail Klienta (Loginem) i zabezpieczona hasłem.
  6. Towar (Towary) – rozumie się przez to produkt lub produkty (rzeczy ruchome) oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży detalicznej w Sklepie.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta dotyczące Towaru lub Towarów wskazanych do zakupu przez Klienta w formie elektronicznej, poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza i potwierdzenie złożonego Zamówienia, klikając w link podany w e-mailu podsumowującym, przesłanym przez Sprzedawcę.
  8. Cena – rozumie się przez to cenę brutto Towaru, uwzględniającą obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług (VAT), wyrażoną w walucie polskiej, tj. złoty polski (ZŁ), wskazaną obok informacji o Towarze. Cena nie obejmuje Kosztów Dostawy.
  9. Dostawca – należy przez to rozumieć firmę kurierską lub Pocztę Polską S.A., tj. podmiot, który realizuje dostawę Zamówienia, na wskazany przez Klienta adres zamieszkania, siedziby lub dostawy. Koszty Dostawy – rozumie się przez to koszty ponoszone przez Klienta dla celów dostarczenia Towaru zgodnie z dokonanym przez niego Zamówieniem.

3 ZASADY OGÓLNE KORZYSTANIA ZE SEKLEPU

  1. Przedmiotem umowy sprzedaży są Towary wymienione w ofercie Sklepu w chwili składania Zamówienia.
  2. Ceny podane w Sklepie są ważne tylko w ofercie internetowej.
  3. Aby skorzystać ze Sklepu należy skorzystać z:
    a) komputera PC lub tabletu lub telefonu,
    b) systemu Windows lub IOS lub Android (w zależności od rodzaju i marki urządzenia),
    b) dostępu do sieci Internet,
    c) zainstalowanej przeglądarki internetowej,
    d) zainstalowanej wtyczki Macromedia FlashPlayer oraz włączonej obsługi języka JavaScript,
    e) włączonej obsługi tzw. wyskakujących okienek (pop-up Windows),
    f) aktywnego konta e-mail.
  4. Klient korzystający ze Sklepu obowiązany jest do zamieszczania aktualnych i zgodnych ze stanem faktycznym danych osobowych, prawidłowego adresu dostawy, prawidłowych danych do faktury.
  5. Klient nie może dostarczać treści o charakterze bezprawnym.
  6. Klient przystępując do korzystania ze Sklepu zobowiązany jest do potwierdzenia, że zapoznał się z treścią Regulaminu i Polityką Prywatności i że akceptuje ich postanowienia.
  7. Klient może składać Zamówienia korzystając ze swojego Konta wypełniając odpowiedni formularz lub bez rejestracji Konta poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza na stronie Sklepu.

4 REJESTRACJA KONTA W SKLEPIE

  1. Klient może się zarejestrować i założyć Konto oraz potwierdzić rejestrację klikając w link przesłany w e-mailu.
  2. Klient zakładając Konto obowiązany jest skorzystać z formularza rejestracyjnego podając następujące dane:
    1)       jeśli jest osobą fizyczną:
    a)       adres e-mail,
    b)       hasło,
    c)       imię i nazwisko,
    d)       numer telefonu,
    e)       adres zamieszkania: (kraj, miasto, ulicę, nr domu, nr mieszkania, kod pocztowy),
    f)        adres dostawy, jeżeli jest on inny niż adres wskazany w pkt. e) powyżej, tj.: (kraj, miasto, ulicę, nr domu, nr mieszkania, kod pocztowy).
    2) jeżeli jest osobą prawną, jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, która chce otrzymać fakturę vat:
    a) adres e-mail,
    b) hasło,
    c) imię i nazwisko,
    d) nazwę firmy,
    e) adres siedziby: (kraj, miasto, ulicę, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy),
    f) adres dostawy, jeżeli jest on inny niż adres, wskazany w pkt. e) powyżej, tj.: (kraj, miasto, ulicę, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy),
    g) numer NIP,
    h) numer telefonu.
  3. Czynności rejestracyjne Konta, Klient dokonuje tylko jednorazowo, a przy składaniu kolejnych Zamówień korzysta ze swojego zarejestrowanego Konta.
  4. Login oraz hasło podane przez Klienta są informacjami poufnymi, dlatego też Klient zobowiązany jest do zachowania tych informacji w tajemnicy i nieudostępniania ich osobom trzecim.
  5. Od momentu rejestracji Konta w Sklepie, Klient ma 24 godziny na aktywowanie Konta.
  6. Sprzedawca zastrzega możliwość dodatkowej autoryzacji danych Klienta w szczególności poprzez kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
  7. Klient ma możliwość rozwiązania umowy o świadczenie usług droga elektroniczną w zakresie założonego Konta i usunięcia swojego Konta w każdym czasie w trybie natychmiastowym. W tym celu powinien skontaktować się z administratorem Sklepu drogą mailową na adres estelle@estelle.pl

5 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Nowe Zamówienia można składać drogą elektroniczną 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Sklep oferuje możliwość składania Zamówień:
    a)       korzystając ze swojego Konta i wypełniając odpowiedni formularz,
    b)       wypełniając odpowiedni formularz bez uprzedniej rejestracji Konta.
    c)       przesyłając e-maila na adres info.loolyby.com
  2. Możliwa jest chwilowa przerwa w dostępie do Sklepu z powodu prac technicznych lub konserwacyjnych.
  3. Jeżeli Klient składa Zamówienie bez rejestracji swojego Konta i zgodnie z § 5 ust. 1 b) Regulaminu, powinien podać następujące dane:
    1)       jeśli jest osobą fizyczną:
    a)       adres e-mail,
    b)       hasło,
    c)       imię i nazwisko,
    d)       numer telefonu,
    e)       adres zamieszkania: (kraj, miasto, ulicę, nr domu, nr mieszkania, kod pocztowy),
    f)        adres dostawy, jeżeli jest on inny niż adres wskazany w pkt. e) powyżej, tj.: (kraj, miasto, ulicę, nr domu, nr mieszkania, kod pocztowy).2)  jeżeli jest osobą prawną, jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej lub   osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, która chce otrzymać fakturę vat:
    a) adres e-mail,
    b) hasło,
    c) imię i nazwisko,
    d) nazwę firmy,
    e) adres siedziby: (kraj, miasto, ulicę, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy),
    f) adres dostawy, jeżeli jest on inny niż adres, wskazany w pkt. e) powyżej, tj.: (kraj, miasto, ulicę, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy),
    g) numer NIP,
    h) numer telefonu.
  4. W celu złożenia zamówienia Klient powinien dokonać:
    a)       wyboru zamawianych Towarów,
    b)       wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura,
    c)       wyboru sposobu płatności.
  5. Umowa sprzedaży zostaje zawarta po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia złożonego Zamówienia oraz po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Sklepu. Klient może potwierdzić złożone Zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail, na podany przez Klienta, adres e-mail. Po potwierdzeniu Zamówienia, Zamówienie to zostaje przyjęte do realizacji. W przypadku braku potwierdzenia Zamówienia oraz dokonania płatności w ciągu 5 dni roboczych, Zamówienie zostanie anulowane.
  6. Sprzedawca zastrzega prawo do odmowy zrealizowania Zamówienia w następujących przypadkach:
    a)       złożonego z naruszeniem Regulaminu;
    b)       gdy dane Klienta są nieprawdziwe, niepełne lub nieprawidłowe;
    c)       jeżeli Klient nie może skutecznie potwierdzić złożonego Zamówienia.
  7. Sprzedawca przechowuje postanowienia umów sprzedaży zawieranych przez system informatyczny przez okres, co najmniej 3 miesięcy od daty zawarcia każdej z umów.
  8. Gdyby po złożeniu Zamówienia okazało się że występują braki w zamówionym Towarze, Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Klienta przed realizacją Zamówienia, telefonicznie lub e-mailowo. Klient ma prawo do rezygnacji z całości Zamówienia, bądź do rezygnacji z zamówionego Towaru, którego brakuje, bądź też do wyrażenia zgody na zamianę brakującego Towaru na podobny o zbliżonych właściwościach i Cenie. Następnie Sklep wysyła do Klienta e-maila ze zmianami w Zamówieniu lub z informacją o anulowaniu Zamówienia, a Klient powinien potwierdzić e-mailem zwrotnym akceptację zmian w Zamówieniu lub jego anulowanie. Zmianę lub anulowanie Zamówienia uważa się za dokonaną w chwili potwierdzenia tych okoliczności e-mailem zwrotnym przez Klienta.
  9. Klient może z własnej inicjatywy zrezygnować (anulować) Zamówienie lub dokonać zmian w Zamówieniu, do chwili dokonania płatności.
  10. Wprowadzenie zmian w Zamówieniu lub anulowanie Zamówienia możliwe jest poprzez kontakt ze Sklepem, poprzez formularz kontaktowy lub e-mail lub telefonicznie. Sklep prześle do Klienta e-maila o zmianie lub anulowaniu Zamówienia, a Klient powinien potwierdzić mailem zwrotnym akceptację zmian lub anulowanie Zamówienia. Zmianę lub anulowanie Zamówienia uważa się za dokonaną w chwili potwierdzenia tych okoliczności e-mailem zwrotnym przez Klienta.
  11. Różnice między rzeczywistym wyglądem Towaru, a jego zdjęciem na stronie Sklepu, nie mogą być podstawą reklamacji lub zwrotu Zamówionego Towaru.
  12. Sklep dokłada należytej staranności, aby treści ofert sprzedaży Towarów, jak najdokładniej odpowiadały rzeczywistości.
  13. Przyjęcie Zamówienia do realizacji rozpoczyna się:
    a)       w przypadku Zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Sklepu. Klient otrzyma automatyczny e-mail z informacją o zaakceptowaniu płatności;
    b)       w przypadku płatności online za pośrednictwem systemu eCard.pl w chwili, gdy Klient otrzyma automatyczny e-mail z informacją o zaakceptowaniu płatności.
  14. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

6 PŁATNOŚCI

  1. Jeżeli Klient składa Zamówienie za pomocą swojego Konta korzystając z odpowiedniego formularza, a także bez rejestracji swojego Konta, korzystając z odpowiedniego formularza, za Zamówienie oraz Koszty Dostawy może zapłacić w następujący sposób:
    a)       przelewem na konto bankowe Sprzedawcy podane w e-mailu podsumowującym Zamówienie, przed realizacją Zamówienia (przedpłata);
    b)       płatność online za pośrednictwem systemu PAY-U;
    i) karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro;
    ii) ePrzelewy: Płacę z inteligo (inteligo), mTransfer (mBank), MultiTransfer (MultiBank), Płacę z iPKONET, Przelew24 (Bank Zachodni WBK), Przelew z BPH (Bank BPH), Płacę z iPKO (PKO BP), Pekao24Przelew (Bank Pekao), Płacę z PeoPay (Bank Pekao), Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy), PayWay Toyota Bank (Toyota Bank), MeritumBank Przelew (Meritum Bank), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska), Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank), Płacę z Alior Sync (Alior Bank), Millennium – Płatności Internetowe (Bank Millennium), Płać z ING  (ING Bank Śląski), Credit Agricole Bank Polska S.A., Eurobank  płatność online (Euro Bank S.A.), db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.), iKO (PKO BP), Płać z Plus-Bank (Plus Bank S.A), Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank Polska S.A), Płacę z Idea Bank (Idea Bank S.A), e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A);
    iii) przelewy półautomatyczne: Deutsche Bank Polska S.A., Invest Bank S.A., Raiffaisen Bank Polska S.A., Bank Pocztowy S.A., Bank Spółdzielczy we Wschowie, Bank Zachodni WBK, Bank Pekao S.A., Millenium Bank, Credit Agricole Bank Polska S.A., DnB Nord S.A., Inteligo, PKO BP;
  2. Do każdego Zamówienia, Sprzedawca wystawia paragon fiskalny za Zamówienie oraz za Koszty Dostawy. Na życzenie Klienta, Sprzedawca zamiast paragonu fiskalnego, wystawia fakturę VAT, na podane przez Klienta dane do faktury. Klientom z unii Europejskiej Sprzedawca ma obowiązek wystawić fakturę.
  3. Faktura VAT do Zamówienia obejmująca dostarczane pozycje Zamówienia będzie wysyłana droga elektroniczną na adres e-mail wskazany w Zamówieniu. Zasady dokonywania płatności przez Klientów za pośrednictwem Systemu PAY-U oraz postępowanie reklamacyjne dostępne u pośredników płatności są na stronie www.payu.pl. Reklamacje w zakresie płatności Kupujący może także zgłosić także u Sprzedawcy, na zasadach określonych w § 9 Regulaminu.

7 DOSTAWA

  1. Sprzedawca oferuje dostawę Zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie, w jakim dostawa jest realizowana przez Dostawcę na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz do wybranych krajów Unii Europejskich wyszczególnionych w § 7 ust. 5 Regulaminu. Koszty Dostawy wskazane są każdorazowo w podsumowaniu Zamówienia.
  2. Jeżeli Zamówienie dostarczane jest poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza wyszczególnionych w § 7 ust. 5 Regulaminu krajów Unii Europejskiej, termin doręczenia oraz Koszty Dostawy zagranicznych ustalany jest indywidualnie – drogą mailową (adres e-mail: estelle@estelle.pl).
  3. Dostawa jest realizowana tylko w dni robocze. Sklep nie realizuje dostawy w soboty, niedziele ani w dni, które zostały ustawowo uznane za wolne od pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. Zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej są doręczane przez Dostawcę w ciągu 1-2 dni roboczych od zaksięgowania  płatności na koncie bankowym Sprzedawcy. Termin realizacji dostawy uzależniony jest od preferencji Klienta oraz obszaru określonego jego kodem pocztowym. Jeżeli Zamówienie dostarczane jest poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, termin doręczenia oraz Koszty Dostawy zagranicznych ustalany jest indywidualnie.
  5. Koszty Dostawy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest stały, niezależny od ilości zakupionego Towaru i wynosi 20 zł (firma kurierska) lub 10 zł (paczkomaty InPost). Jeżeli jednak Zamówienie przekroczy sumę1000 zł – Koszty Dostawy krajowej pokrywa Sprzedający;
  6. Koszty Dostawy na terytoria wybranych krajów Unii Europejskiej pokazuje poniższa lista. Koszt dostawy jest stały, niezależny od ilości zakupionego Towaru.

Niemcy: 55 zł; Jeżeli jednak Zamówienie przekroczy sumę 2000 zł – Koszty Dostawy krajowej pokrywa Sprzedający;

Czechy: 60 zł; Jeżeli jednak Zamówienie przekroczy sumę 2000 zł – Koszty Dostawy krajowej pokrywa Sprzedający;

Austria, Belgia, Dania, Estonia, Holandia, Litwa, Łotwa, Słowacja: 75 zł; Jeżeli jednak Zamówienie przekroczy sumę 2200 zł – Koszty Dostawy krajowej pokrywa Sprzedający;

Anglia, Francja, Irlandia, Luxemburg, Słowenia, Węgry: 90 zł; Jeżeli jednak Zamówienie przekroczy sumę 2500 zł – Koszty Dostawy krajowej pokrywa Sprzedający;

Szwecja, Włochy: 100 zł; Jeżeli jednak Zamówienie przekroczy sumę 2500 zł – Koszty Dostawy krajowej pokrywa Sprzedający;

Hiszpania: 125 zł; Jeżeli jednak Zamówienie przekroczy sumę 3000 zł – Koszty Dostawy krajowej pokrywa Sprzedający;

Finlandia, Portugalia, Rumunia, Bułgaria: 145 zł; Jeżeli jednak Zamówienie przekroczy sumę 3000 zł – Koszty Dostawy krajowej pokrywa Sprzedający;

Grecja: 190 zł; Jeżeli jednak Zamówienie przekroczy sumę 3500 zł – Koszty Dostawy krajowej pokrywa Sprzedający;

Bośnia i Hercegowina, Cypr, Lichtenstein, Malta: 250 zł; Jeżeli jednak Zamówienie przekroczy sumę 4000 zł – Koszty Dostawy krajowej pokrywa Sprzedający;

  1. Dostawca zostawia przesyłkę osobie znajdującej się pod adresem wskazanym przez Klienta.
  2. Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o ewentualnym braku zamówionego Towaru, który może wpłynąć na wydłużenie czasu realizacji.
  3. W chwili gdy całe Zamówienie zostanie skompletowane i będzie gotowe do wysyłki, wysyłany jest e-mail o skompletowaniu Zamówienia. Klient otrzyma ostatnią wiadomość e-mail informującą o statusie Zamówienia, w momencie gdy Zamówienie zostanie wysłane.
  4. W przypadku, gdy Sklep otrzyma informację, że realizacja częściowa lub całego Zamówienia nie będzie możliwa, może podjąć decyzję o podziale Zamówienia i wysłaniu części Towarów (w porozumieniu z Klientem) lub o anulowaniu Zamówienia.
  5. Jeśli Zamówienie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zostanie podzielone z powodu braku Towarów, Klient ponosi tylko Koszty Dostawy pierwszej przesyłki. Koszty Dostawy pozostałych przesyłek wynikających z realizacji podzielonego Zamówienia pierwotnego, ponosi Sklep.
  6. Klient zobowiązany jest potwierdzić Dostawcy, własnoręcznym podpisem odbiór Zamówienia.
  7. Jeżeli Klient stwierdzi uszkodzenie lub naruszenie przesyłki, podczas dostawy realizowanej przez Dostawcę, powinien zgłosić ten fakt Dostawcy i otworzyć przesyłkę, a Dostawca wypełni protokół uszkodzenia przesyłki.
  8. Podczas dostawy realizowanej przez Dostawcę, Klient powinien otworzyć przesyłkę i sprawdzić zgodność zamówionego Towaru z Zamówieniem w obecności Dostawcy. Jeżeli Klient stwierdzi niezgodność zamówionego Towaru z Zamówieniem, powinien zgłosić ten fakt Dostawcy, który sporządzi stosowny protokół.
  9. Jeżeli dostarczając Zamówienie realizowane przez Dostawcę, okaże się że Klient lub upoważniona przez niego osoba, jest nieobecna w miejscu wskazanym jako miejsce dostawy lub w dniu dostawy Zamówienia, Sprzedawca może obciążyć Klienta Kosztami Dostawy związanymi z dodatkową ponowną dostawą do miejsca dostawy oraz dostawy dokonanej w innym terminie. W przypadku, gdy Klient jest konsumentem, kosztami dodatkowej dostawy nie może on zostać obciążony, jeżeli jego nieobecność spowodowana jest w skutek siły wyższej, zdarzeń losowych lub przypadków niezawinionych przez konsumenta lub za które konsument nie ponosi odpowiedzialności.
  10. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Zamówienia lub opóźnienia w dostawie, wynikające z błędnego lub niedokładnego podania przez Klienta niezbędnych danych do prawidłowego doręczenia Zamówienia.

8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Jeżeli Klient jest konsumentem, ma on prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia wydania Zamówienia, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży konsument wypełnia oświadczenie o odstąpieniu, które konsument może pobrać ze strony internetowej http://estelle.pl  i przekazuje Sprzedawcy, na adres: ul. Bernardyńska 16C lok. U4, 02-904 Warszawa, Polska Konsument ma prawo złożenia oświadczenia o odstąpieniu również na innym dokumencie niż na dokumencie możliwym do pobrania ze strony internetowej Sklepu. Do przedmiotowego oświadczenia o odstąpieniu, Konsument powinien dołączyć paragon fiskalny lub fakturę.
  2. W razie odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży, umowa ta jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  3. W razie odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży, Konsument powinien niezwłocznie zwrócić do Sklepu, zamówiony Towar, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na adres: ul. Bernardyńska 16C lok. U4, 02-904 Warszawa Polska. Konsument ponosi koszty zwrotu zamówionego Towaru.
  4. Sklep sprawdzi odesłany Towar w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zwróconego Towaru.
  5. Sklep zwróci konsumentowi zapłacone kwoty, przelewem na podany przez konsumenta numer rachunku, w ciągu 7 dni od upływu terminu wskazanego w § 8 ust. 4 Regulaminu. W razie dokonania przez konsumenta przedpłat Sklep zwróci wpłacone kwoty wraz z odsetkami ustawowymi do dnia zapłaty. W przypadku płatności kartą, zwrot nastąpi bezpośrednio na rachunek karty.
  6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w § 10 ust. 3 opisanych w ww. ustawie o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, m.in., lecz nie wyłącznie, dotyczy to świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone.
  7. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży, wskazane w niniejszym § 8 Regulaminu, nie znajduje zastosowania do Zamówień dokonanych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą w ramach i na potrzeby tej działalności. W stosunku do tych podmiotów strony stosują obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego.

9 REKLAMACJE

  1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji, która może dotyczyć w szczególności m. in.: zamówionego Towaru (każdego rodzaju), sposobu i czasu Dostawy, obsługi, problemów z Kontem, zasad korzystania ze Sklepu i innych.
  2. Sklep odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży Towaru zakupionego przez Klienta, w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dziennik Ustaw Nr 141, poz. 1176, z późn. zm.). Klient ma prawo zgłosić niezgodność Towaru z umową w ciągu 2 lat od daty wydania Towaru, o ile w terminie 2 miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodność Towaru z umową poinformuje Sklep o stwierdzonej niezgodności.
  3. Reklamacje można składać poprzez: przesłanie formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu mailowo na adres: estelle@estelle.pl lub listownie na adres: ul. Bernardyńska 16C lok. U4, 02-904 Warszawa Polska. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o rozpatrzeniu reklamacji
  4. Przesyłkę z reklamowanym towarem Klient wysyła na własny koszt (w przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie koszt zostanie Klientowi zwrócony). Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym oraz dołączonym paragonem fiskalnym.
  5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie, naprawiony lub wymieniony towar zostanie wysłany na koszt firmy sklepu. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.

10 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I PLIKI COOKIES (CIASTECZKA)

  1. Klient podaje swoje dane osobowe dobrowolnie. Dane osobowe podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 133.97 poz. 883 z późn. zm.). Administratorem Danych Osobowych jest Sprzedawca.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych, ich gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania znajdują się w Polityce Prywatności.
  3. Serwis wykorzystuje pliki Cookies, o czym bliżej w Polityce Cookies (Ciasteczkach).

11 NEWSLETTER

  1. Newsletter to usługa pozwalająca Klientowi na subskrybowanie i otrzymywanie pochodzących od Sprzedawcy, bezpłatnych broszur oraz innych informacji o charakterze reklamowym i handlowym na podany przez Klienta adres e-mail.
  2. Korzystając z usługi newsletter Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204) na wskazany adres e-mail.
  3. Zgoda wskazana w § 11 ust. 2 Regulaminu jest udzielana przez Klienta poprzez wpisanie adresu e-mail w module newsletter na stronie głównej Sklepu i potwierdzenie kliknięciem w link przesyłany w wiadomości e-mail. Zgoda ta może być również wyrażona poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji przy rejestracji Konta.
  4. Klient może w każdym czasie zrezygnować z subskrypcji newsletter poprzez wpisanie adresu e-mail w module newsletter na stronie głównej Sklepu, a następnie powinien potwierdzić rezygnację z newsletter klikając w link przesłany przez Sklep, w wiadomości e-mail.

12 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Strona Sklepu oraz poszczególne podstrony, w tym zamieszczone w nich treści stanowią przedmiot prawa autorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.).
  2. Jakiekolwiek zwielokrotnianie, w tym kopiowanie lub inne publiczne rozpowszechnianie wymienionych materiałów w § 12 ust. 1 Regulaminu wymaga zgody Sprzedawcy.

13 PYTANIA KLIENTÓW I KONTAKT ZE SKLEPEM
Wszelkie pytania Klientów dotyczące w szczególności: Regulaminu, ochrony danych osobowych, polityki prywatności, składania Zamówień, aktualnych Towarów, możliwości zamówienia większych ilości, Klienci mogą kierować do Sklepu poprzez:
a)       wypełnienie właściwych formularzy Sklepu,
b)       telefonicznie: +48 607676757
c)       e-mailowo: estelle@estelle.pl
14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie w momencie zamieszczenia go na stronie internetowej Sklepu.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie w szczególności przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), Ustawy z dnia 12 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.), Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141 poz.1176 z późn. Zm.), Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 93 poz. 47 z późn. zm.) Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), oraz Ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. prawo własności przemysłowej (Dz. U. z 2001 r. Nr 49, poz. 508 z poźn. zm.).
  3. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
  4. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna wobec Klienta w terminie 14 dni od momentu udostępnienia treści zmienionego Regulaminu. Usługi świadczone przed wejściem w życie zmian są regulowane na zasadach dotychczas obowiązującego Regulaminu.
  5. Informacja o zmianie Regulaminu pojawi się na stronie głównej Sklepu oraz Klienci zostaną powiadomieniu poprzez wiadomość e-mail o zmianach.
  6. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.

 

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Sklepu internetowego prowadzonego pod adresem http://estelle.pl
1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem sklepu internetowego prowadzonego pod adresem http://estelle.pl jest Estelle Cartwright Home Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 1, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000466593, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 701-03-85-181.
  2. Brak akceptacji przez klienta niniejszej Polityki Prywatności jest równoznaczny z brakiem możliwości korzystania z usług Sklepu, w tym m. in. składania zamówień.

2 DEFINICJE

  1. Polityka Prywatności – niniejsza Polityka Prywatności Sklepu http://estelle.pl.
  2. Regulamin – Regulamin Sklepu http://estelle.pl.
  3. Sprzedawca – właściciel sklepu, który został wskazany w § 1 ust. 1, prowadzonego pod adresem http://estelle.pl.
  4. Sklep – rozumie się przez to sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem http://estelle.pl.
  5. Klient – osoba przystępująca do korzystania ze Sklepu za pośrednictwem dowolnego urządzenia lub oprogramowania, spełniającego warunki techniczne do korzystania ze Sklepu wskazane w § 3 ust. 1 Regulaminu, będącą osobą fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osobą prawną, a także jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
  6. Towar (Towary) – rozumie się przez to produkt lub produkty (rzeczy ruchome) oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży detalicznej w Sklepie.

3 ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

  1. Klient podaje swoje dane osobowe dobrowolnie.
  2. Sklep gromadzi informacje podane dobrowolnie przez Klienta wprowadzone w formularze, przekazane mailowo lub telefonicznie.
  3. Wszystkie dane osobowe Klienta są gromadzone wyłącznie na potrzeby Sprzedawcy w celu prowadzenia Sklepu. Dane osobowe podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 133.97 poz. 883 z późn. zm). Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
  4. Sprzedawca zapewnia wszystkim Klientom realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, a w szczególności udostępnia Klientom: prawo wglądu do własnych danych osobowych, prawo żądania zmiany, aktualizacji i usunięcia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych w przepisach ww. ustawy.
  5. W celu korzystania z pełnych funkcji Sklepu, w tym dokonania zakupu, Klient powinien się zarejestrować i założyć Konto. Dane osobowe podawane podczas rejestracji określa § 4 ust. 2 Regulaminu Sklepu.
  6. Klient może również składać zamówienia bez rejestracji Konta podając dane osobowe wskazane w § 5 ust. 2 Regulaminu.
  7. Klient podaje także dane osobowe kontaktując się ze Sklepem mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem formularzy na stronie Sklepu.
  8. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami, dlatego też Sprzedawca zgłosił zbiór danych osobowych Sklepu do rejestru Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
  9. Komunikacja między urządzeniem Klienta, a Sklepem podczas gromadzenia danych, jest zaszyfrowana protokołem SSL. Ponadto bazy danych są dodatkowo zabezpieczone w sposób logiczny i fizyczny, tak aby zapewnić ich ochronę przed wglądem osób trzecich zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie.

4 INFORMACJE O KLIENTACH

  1. Sklep pozyskuje informacje o Klientach, a także o ich postępowaniu w internecie poprzez:
    a)      gromadzenie i przetwarzanie dobrowolnie wprowadzonych informacji w formularzach, poprzez korespondencję mailową lub telefonicznie,
    b)      gromadzenie i przetwarzanie informacji zapisywanych w urządzeniach końcowych Klientach, tj. Cookies,
    c)       oraz gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego LINUXPL.com
  2. Sklep nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji o Klientach lub o ich postępowaniu w internecie, z wyjątkiem automatycznego zbierania informacji w formie plików Cookies, adresu IP, nazwy domeny, typu przeglądarki, typu systemu operacyjnego itp.
  3. Dane osobowe przekazane przez formularze Sklepu, mailowo lub telefonicznie przez Klienta, nie są udostępniane przez Sklep żadnym osobom trzecim, bez zgody Klienta. Tylko uprzednia zgoda Klienta, upoważnia Sklep do przekazywania informacji o Kliencie, innym osobom trzecim, z zastrzeżeniem § 4 ust. 5 i 6 Polityki Prywatności.
  4. Wszystkie dane osobowe podane w formularzach, mailowo lub telefonicznie Sklep przetwarza tylko w celu wynikającym z funkcji tego formularza lub celu korespondencji mailowej lub telefonicznej.
  5. Dopuszcza się przekazanie danych osobowych udostępnionych Sprzedawcy przez Klienta, podmiotom, które technicznie realizują niektóre usługi dla Sklepu, w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych, innych serwisów lub też innych podmiotów, z którymi Sprzedawca w tym zakresie współpracuje.
  6. Dane osobowe zbierane podczas transakcji zakupu będą wykorzystane w celu realizacji zamówienia, w tym także celem pobrania od Klienta zapłaty oraz dostarczenia Klientowi lub osobie przez niego wskazanej, zamówionego towaru. W związku z powyższym dane osobowe Klienta mogą w tym celu zostać przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze (pośrednikowi transakcji) w celu obciążenia rachunku bankowego Klienta. Nadto dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane firmie kurierskiej, Poczcie Polskiej S.A. oraz firmie obsługującej Paczkomaty InPost, w celu dostarczenia zakupionego towaru. Podmioty powyższe zobowiązane są do wykorzystania danych Klienta tylko, aby zrealizować cel, dla którego zostały im te dane osobowe przekazane.

5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Polityka Prywatności wchodzi w życie w momencie zamieszczenia jej na stronie internetowej Sklepu.
  2. Postanowienia Polityki Prywatności należy interpretować w sposób zapewniający jej zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Zmiana Polityki Prywatności staje się skuteczna wobec Klienta w terminie 14 dni od momentu udostępnienia treści zmienionej Polityki Prywatności. Usługi świadczone przed wejściem w życie zmian są regulowane na zasadach dotychczas obowiązującej Polityki Prywatności.