1. Jak mogę zakupić produkty oferowane przez Estelle Cartwright Home?
    Możesz zrobić to bezpośrednio w naszym Showroomie na Warszawskim Mokotowie, a także w sklepie on-line. Możesz też zamówić interesujące Cię produkty kontaktując się z nami telefonicznie. Otrzymasz wówczas link do płatności lub fakturę pro-formę, po zrealizowaniu której, doręczymy Ci wybrany przez Ciebie artykuł.
  2. Czy muszę zalogować się do sklepu On-line Estelle Cartwirght Home aby dokonać zakupów?
    Nie musisz, może zrobić zakupy jako gość. Wystarczy podać dane do realizacji zamówienia, wówczas rejestracja nie jest konieczna.
  3. Nie pamiętam hasła, co mam zrobić?
    Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji przypomnij hasło. Na Twój adres e-mail wyślemy nowe hasło, które możesz później zmienić samodzielnie. Wystarczy, że zalogujesz się na stronie www.estelle.pl i w swoim panelu podczas logowania wybierzesz opcję przypomnienia hasła.
  4. Jak złożyć zamówienie w sklepie on-line?
    Zaloguj się na swoje konto lub kliknij w zakładkę e-sklep a następnie wybierz interesujący Cię produkt – zaznaczając wybrany przez Ciebie kolor i rozmiar (jeżeli dotyczy). Następnie dodaj produkt klikając na „dodaj do koszyka”. Jeśli chcesz, aby zamówienie zostało wysłane do innego kraju niż Polska, pamiętaj o wskazaniu kraju dostawy na etapie zatwierdzania koszyka.
    Następnie wypełnij swoje dane oraz wybierz sposób płatności.
  5. Czy zamówienie może być wysłane za granicę?
    Realizujemy dostawy kurierem UPS na terenie całego świata. Po dodaniu interesujących Cię produktów do koszyka, wybierz kraj dostawy. Koszt przesyłki międzynarodowej będzie wyższy.
  6. Czy mogę kupić on-line usługę szycia miarowego?
    Możesz, jednakże zapraszamy Cię do odwiedzenia naszego Showroomu. Pełny katalog prezentujący etapy projektowania i tworzenia mody Indyvidual Tayloring, dostępny jest do pobrania na stronie głównej portalu estelle.pl. Znajdziesz w nim informacje o cenach poszczególnych elementów garderoby, etapach realizacji stroju na miarę i naszej metodologii w zakresie miarowego krawiectwa damskiego.
  7. Czy moda faktycznie szyta jest ręcznie?
    Tak, modę szyją zakontraktowane przez nas krawcowe. Ponadto ręcznie wszywamy aplikacje, cekiny czy inne dodatki oraz wykończenia. Każdy artykuł projektowany jest od podstaw, ponieważ szczególną wagę przywiązujemy do etapu tworzenia konstrukcji każdego ubioru. Zatrudnieni przez nas konstruktorzy, dbają o jakość i komfort użytkowania każdego tworzonego stroju. Każdy produkt przeszywamy do testów i przed zaoferowaniem go klientkom, sprawdzamy jego właściwości. Dzięki temu możemy zaproponować Wam modę najwyższej jakości.
  8. Czy mogę poprosić o zawarcie monogramu EC w innym miejscu lub w innym kolorze, a także czy mogę spersonalizować mój ubiór moimi inicjałami?
    Personalizacja każdego stroju to dla nas przyjemność. Wybierając usługę uszycia mody na miarę, masz wpływ na każdy detal twojego stroju, który możemy także opatrzeć twoimi inicjałami lub symbolem, który jest dla Ciebie ważny.
  9. Czy mogę odebrać osobiście zamówienie w Showroomie?
    Oczywiście, zapraszamy w godzinach otwarcia Showroomu. Jeżeli preferujesz spotkanie w weekend lub w godzinach wieczornych, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Prosimy przed każdą wizytą, poinformuj nas o swoim przybyciu. Dzięki temu będziemy mogli lepiej przygotować się do spotkania z Tobą.
  10. Czy mogę zamówić suknie ślubną?
    Tak, oczywiście. Zapoznaj się z katalogiem sukien ślubnych EC. Znajdziesz w nim ceny i rodzaje kreacji. Zapraszamy Cię do Showroomu, w którym poznasz naszą pełną ofertę kreacji na najważniejszy dzień w Twoim życiu.
  11. Czy mogę zamówić projekt wnętrza mojego domu lub firmy?
    Tak, zapraszamy do zapoznania się z katalogiem Interior Design, dostępnym na naszej stronie. Znajdziesz w nim nie tylko ceny, ale tez zakres prac projektowych oraz szacowany wstępnie czas. Podczas spotkania, chętnie przedstawimy Ci naszą ofertę oraz projekt umowy.
  12. Chciałabym tylko udekorować dom, bez wprowadzania istotnych zmian, co mam zrobić?
    Możesz zamówić usługę w zakresie udekorowania domu lub firmy Usługa ta jest zdecydowanie mniej czasochłonna do projektu architektonicznego wnętrz. W zakładce wnętrza na naszej stronie internetowej dostępny jest do pobrania katalog Dekoracje, w którym zawarte są wszystkie szczegóły, ceny i metodologia prac w zakresie dekorowania przestrzeni i wnętrz.
  13. Czy do Showroomu jest daleko z Centrum Warszawy?
    W godzinach szczytu dojazd zajmie Ci od 15 do 20 minut. Wybraliśmy Mokotów, z uwagi na otaczającą Showroom zieleń, świeże powietrze ale też i panujący na nim spokój. Przed showroomem, możesz wygodnie zaparkować samochód nie martwiąc się o dostępność miejsc. Dla naszych klientek, proponujemy też dedykowane miejsca postojowe w garażu podziemnym, co sprzyja odwiedzaniu nas szczególnie w okresie jesienno-zimowym.
  14. Czy muszę zapowiadać wizytę w Showroomie?
    Nie, natomiast telefon informujący nas o Twoim przybyciu, pozwoli nam przygotować się do spotkania z Tobą i zadbać o to, aby w jego czasie nie odbywały się inne spotkania.
  15. Mam pytanie dotyczące Voucherów – na jakie kwoty są wystawiane i jak przebiega proces ich sprzedaży?
    Voucher możesz zakupić w naszym sklepie on-line, telefonicznie lub bezpośrednio w Showroomie. Są dwie formy Voucherów – kwotowe lub produktowe na uszycie mody na miarę. Vouchery kwotowe, nie mają limitowanej wysokości. Przyjmuje się, że minimalna wartość Vouchera kwotowego wynosi 500 PLN. Wówczas wybrana przez Ciebie wartość Vouchera wprowadzana jest bezpośrednio do jego treści i widoczna dla osoby obdarowanej. W Showroomie jest w stałej ekspozycji kilkaset produktów wnętrzarskich i ok. 40 projektów modowych, co daje pewność, że nasza oferta spotka się z zainteresowaniem osoby obdarowanej. Jeśli zamówienie warte będzie więcej niż wartość Vouchera istnieje możliwość dopłacenia jednym z dostępnych sposobów płatności. Niewykorzystaną kwotę można wykorzystać w kolejnych zamówieniach, przy czym każdy Voucher ważny jest 12 miesięcy od momentu zakupu. Wybierając Voucher produktowy, w jego treści wprowadza się przedmiot np. uszycie bluzki/sukienki na miarę. Każdy Voucher jest ściśle spersonalizowany oraz istnieje możliwość zawarcia w jego treści unikalnej dedykacji lub życzeń. To idealny pomysł nie tylko na wyrażenie uczuć, ale na prezent da bliskiej osoby – z okazji np. ślubu, urodzin, imienin lub innych ważnych dla obdarowanej osoby wydarzeń i okoliczności.
  16. Czy produkt może być dostosowany do moich wymiarów?
    Tak, wszystkie dostępne w showroomie ubrania w sprzedaży stacjonarnej objęte są usługą semi tayloring. Polega ona na korygowaniu ubioru do sylwetki klientki. Usługa semi tayloring zawarta jest w cenie produktu i trwa ona nie dłużej niż 3 dni. Wystarczy, że odzwiedzisz nasz Showroom i wybierzesz projekt, który Cię zainteresuje. Po jego zakupie telefonicznie zaprosimy Cię po odbiór lub doręczymy twój strój na adres, który wskażesz w zamówieniu.
  17. Czy można gdzieś zobaczyć na żywo ubrania dostępne w e-sklepie?
    Tak, zapraszamy do wizyty w showroomie. W e-sklepie nie ma dostępnych wszystkich wzorów. Projektujemy na bieżąco, mamy często krótkie limitowane serie, które nie zawsze są prezentowane w sklepie internetowym.
  18. Czy organizujecie wyprzedaże?
    Zapraszamy do śledzenia nas na Instagramie i na Facebooku – co jakiś czas organizowane są przyjęcia podczas których ma miejsce Private Silent Sale. Dużych wyprzedaży nie organizujemy, ponieważ bazujemy na krótkich i bardzo małych kolekcjach, które są sprzedane w regularny sposób.
  19. Czy mogę wymienić zakupiony produkt na inny?
    Niestety nie ma możliwości wymiany na inny produkt.